1 Ocak 2018 Pazartesi

RACON - YASA HAKKI

YASA HAKKI, RACON meselesini kavramis gibi gorunmuyorsunuz Ben size bir guzel ornekle bunu gostermeye calisayim...
RTE “Kimse benim adima RACON kesmeye kalkismasin!!! RACON kesecek olsam en alasini BEN keserim!!!” derken yerden-goge hakliydi..
Bakin soyle :
Sizler YASA HAKKInizin HEYAcilar tarafindan gaspedilmis olmasina goz yumarak onlari nelere kadir kildiginizin farkinda degilsiniz!!!
Farzedelim bir sabah RTE beklenen RACON’u kesmek uzere uyandi, ve soyle dedi:
“Adima RACON, RACON atip, tutuyorsunuz, alin size RACON : Bugunden tezi YOK, MILLET’imizin (viruslu ama olsun) gelecek nesillerinin saglik ve selameti icin, usenmiyen ne demek istedigimi anlamak icin GDO, suni gubre, arastirmalarina baksin, Organik Olmayan urunlerden Organik Olanlarin maliyetine esit gelecek sekilde yeni bir VERGI ile, adini siz koyun, vergilendirilmelerini MILLET adina MILLET MECLISI onayina oneriyorum!!!
OLDU mu??!! Kasimpasa’da RACON boyle kesilir!!!!”
RTE boyle bir RACON’la uyanir mi, uyanmaz mi, neden uyanir/uyanmaz gibi spekulasyonlari sizlere birakiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

TC Seriati'nin Temal Esaslari

   TC SERIATININ TEMEL ESASLARI   Baslangic Esaslari  Isbu ANAYASA, Kutsal Roma Imparatorlugu'nun tanrisi olumsuz Jupiter'in takipci...