1 Ocak 2018 Pazartesi

YOKtan VAR edilmis mis?!

YOKtan VAR edilmis mis?!
"Vardan yok edilmek uzere olan" diyecegine "Yoktan var olmus bir MILLET"???!!! demez mi?! Sizin "MILLET" kavraminiz Z.Gokalp tarafindan viruslenmis bir kavram, farkinda degilsiniz. Aslinda HerkeseYekAnaYasalcilarin size giydirdigi HayaliYekMillet/Kultur Osmanli Mirasi 72,5 MILLET/KULTUR'un devsirilmesini hedefler - devsirme/TekeIndirgeme de yozlasmaya yol acar - bildiginiz fizik varsayimlarina gore. Vardan yok olmaya dogru giden bu devsirme surecinde siz bu gidisati durduramiyacak bir yan urunden baska birsey degilsiniz. Iyi devsirilmis olan bir yan urun. Bu girdaptan kurtulabilmeniz icin bir an once Anlam Kavraminizi sorgulamanizi tavsiye ederim, sorguladiktan sonra da kesfedeceginiz gibi ex-Positivist Anlam Kavramina takili oldugunuzu gorup, 20yy baslarindan baslayip Positivistlerin izini surerek oanlar gibi bu Anlam Kavraminizdan kurtulmanin yolunu bulmanizi tavsiye ederim. "Soru sormayi cok severim" dediniz ya, iste size soracaginiz temel bir soru "Lisan kullanicisi olan benim Anlam Kavramim ne?" Make a favour to yourself and ask this question! Good luck ;-) (Dost aci soyle Cananciim!!)
White dwarf stars are supported by the degeneracy pressure of the electron gas in their interior, while for neutron stars the degenerate particles are neutrons.
Simdi bekliyelim 300 + MILLET’in HerkeseYekYasalcilar tarafindan HayaliYekMillet’e indirgenerek dejenere olmasini mi?! Unutmayin, insan akledebilme yetenegine sahip bir varlik olarak yaratilmistir; HerkeseYekYasalcilarin karsisina dikilip AKLederek “Senin YASAn sana, benim YASAm bana” diyerek bu dejenerasyona “DUR!” diyebilecek bir kabiliyette.
Canan Hanim lutfedip seyircilerinize soyle bir soru yoneltseydiniz : "Nasil, siz ce ben HerkeseYekYasalcilarca iyi devsirilebilmis miyim?" bendeniz de buna karsili size soyle bir cevap verirdim : "Dert etmeyin Canan Hanim, dedigim sekilde 20yy baslarindan itibaren Pozitivistlerin izini surerek Anlam Kavraminizi saglikli duruma sokmaya basladiniz mi, devsirmecilerin isini bosa cikarir, gercek kimliginize kavusmaya baslarsiniz - Allah baska turlu dilemedikce."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Halife Abdulhamid II'nin duasinin duzeltilmis hali:

" Allahım helal etmiyorum!   Şahsımı değil, ümmetimi bu hale getirenlere, hakkımı helal etmiyorum! Beni, benim için lif lif yolsalar, c...