1 Ocak 2018 Pazartesi

Yeni Dogu ROMA Imparatorlugu'na mi desem Cumhuriyet'ine mi - Hosgeldiniz!

Yeni Dogu ROMA Imparatorlugu'na mi desem Cumhuriyet'ine mi - Hosgeldiniz!

"Isvicre'nin PutperestRomaHukukuna dayali 26 AnaYasasindan devsirme HerkeseYekAnaYasa'ya UYANlar "Ne MUTLU ki RUM'um" demeleri dogaldir" dedim diye buyuk tepkiye hedef oldum! Onun icin sozlerimi yeniliyerek diyorum ki :
"Isvicre'nin PutperestRomaHukukuna dayali 26 AnaYasasindan devsirme HerkeseYekAnaYasa'ya UYANlar, Yeni Dogu Roma Imparatorlugunun sadik UYDUlari :

Canikler
Cobanogullari
Dulkadirogullari
Eretnagiller
Esrefogullari
Germiyanogullari
Hamidogullari
Inancogullari
Kadi Burhanettin Ahmetgiller
Karamanogullari
Karesiogullari
Menteseogulleri
Osmanogullari
Pervaneogullari
Ramazanogullari
Sahipataogullari
Surahaogullari
Tacettinogullari
Tekeogullari

Eyupogullari
Kahyalar
Dudugelinler
Necatiogullari
Bolgotler
Alikler
Uykurogullari
Alpler
Sabanciogullari
Ulkerler
Eczacibasilari
Kocisonlar
Isbankocular
Sumerbankocular
Etibuskitler
Tuprasiler
Fordomotivolar
Oyakrenaultiler
Arcelikler
EÜAŞiler
Tofasoranlar
Isekenderunironlar
Ereglironlar
İÇDAŞiler
Aygaziler
Celaleddin'i RUM'igiller
Cubbeli Ahmetgiller
Harun Yahyalar
FetU$giller

Klikya Ermenileri
Latin Imparatorlugu
Iznik Rum Imparatorlugu
Bizans Imparatorlugu
Trabzon Rum Imparatorlugudur

aa bak aradan yine birkac "RUM" cikti...
Sen gel 1071'de Dogu Roma'yi dize getir, sonra da aradan 1000 yil gecmeden onlarin Roma Hukukuna dayali HerkeseYekAnaYasa'ya UY, UYDURUL, UYDU OL!! Olacak is mi bu simdi?! Uyanin ey Beyler, Pasalar UYANIN!!

Oldu mu simdi?! Eksiklik goren ogullarini/RUMlarini/ERMENIlerini eklesin, listeyi tamamlamak icin..300+'a kadar yolunuz var...bu mesajimdan herkesin hosnut kalmasini bekliyorum, onun icin lutfedip listeye unutulani ekleyin, cekinmeyin, ben bile hatirladikca ekliyorum ;-) Hadi tepe, tepe kullanin HerkeseYekAnaYasanizi simdi...

"Yok, yook! sen daha bekle, bir EU'ya girelim HerkeseYekYasal Roma imparatorluguna katilalim, UYDUluktan kurtulalim, tamamen HALledilmis olalim, o zaman gorursun sen gununu" ;-) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Halife Abdulhamid II'nin duasinin duzeltilmis hali:

" Allahım helal etmiyorum!   Şahsımı değil, ümmetimi bu hale getirenlere, hakkımı helal etmiyorum! Beni, benim için lif lif yolsalar, c...