1 Ocak 2018 Pazartesi

Teror’e karsi Felsefe

Teror’e karsi Felsefe
Bakin ben Ibn Rushd'un Endulus Kadisi olarak verdigi su fetvaya : "Toplum icin Felsefe Farz-i-kifayedir." dayanarak diyorum ki : Muslumanin Vucud Sagligi icin Tib da Farz-i-kifayedir. Buna kiyasla Felsefe Muslumanin Lisan Sagligini korumaya yonelik bir faaliyet oldugundan, Felsefe de en az Tib kadar orgutlendirilmeli, kurumlastirilmali, yatirim ve harcamaya sahip kilinmalidir. Bu yapilmadigi surece Toplumdan sosyal, politik, ekonomik saglik beklenemez. Lisani sagliksiz, virus dolu bir toplum eninde, sonunda yok olur gider. Musluman toplumlarin ozellikle Felsefe'yi Ibn Rushd'den bu yana disladiklari, onemsemedikleri ortada bir gercekken bu konuya Tib'dan cok daha fazla yatirim ve harcama kacinilmazdir. Bu halde VergiVeren Musluman yoneticilerinin Yillik Butcesini sorgulamali, TIB butcesiyle FELSEFE butcesini karsilastirarak gereken uyarilari yapmalidir. Yoksa bu halde FetU$ ve diger Terorist Gruplar gider, yerlerinden onlarca yenileri turer. Mariz Lisan bunlarin neşvünema bulmasi icin ideal bir ortamdir.
Not: Unutulmasin! Insan’i diger yaratiklardan ustun kilan onun Lisan Kullanma Yetenegi’dir. Viruslu kelimelerle bunu nasil gosterebilir ki?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Halife Abdulhamid II'nin duasinin duzeltilmis hali:

" Allahım helal etmiyorum!   Şahsımı değil, ümmetimi bu hale getirenlere, hakkımı helal etmiyorum! Beni, benim için lif lif yolsalar, c...