1 Ocak 2018 Pazartesi

Ey Hz Ibrahim’in MILLET’ine tabi olmayi dileyenler!

Ey Hz Ibrahim’in MILLET’ine tabi olmayi dileyenler!
Meydanlarda, TV’lerde, Gazete ve Dergilerde, surda, burda birileri “MILLET! MILLET! TEK MILLET, YEK MILLET” diye tutturup basinizin etini temeye basladiginda ona deyin ki :
“Yuz kusur yildir IT Ziya Gokalp viruslemesi LAIKLER HEYA’si “MILLET”’inizi bize dayatip durdunuz!!! Ugrunda canimizi, malimizi, vergilerimizi su gibi harcadiniz! Artik YETER!! Biz LAIKLER HEYA’nizla uydurdugunuz LAIKLER MILLET’ine tabi degiliz!! Biz Hz Ibrahim’in MILLET’ine tabiyiz. Bu HEYA degisikligine “EVET/HAYIR” diyerek bizi uyduruk LAIKLER MILLET’ine tabi olmaya zorlayip durmaniza goz yummayacagiz! Biz Hz Ibrahim’in MILLET’ine tabiyiz, biz deriz ki “LAIK’in YASAsi Laik’e, benim YASAm bana” boylece tabi olmayi diledigimiz Hz Ibrahim’in MILLET’ine - MILLET’imize sahip cikabilelim, LAIKLER HEYA’siyla LAIKLER’in MILLET’ine sahip cikilir. Bizler kimseyi MILLET’imize tabi olmaya zorlamazken LAIKLER’in HEYA’lariyla bizi LAIKLER MILLET’ine tabi olmaya zorlamasi ZULUMdur. Allah zalimleri sevmez, duzenlerini darmadagin edecegini vaadeder, Allah vaadinde HAKtir. SELAM!”.
Tweet atsaniz da olur, Trump bile tweet’lerken siz niye tweet’lemiyesiniz ki?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Halife Abdulhamid II'nin duasinin duzeltilmis hali:

" Allahım helal etmiyorum!   Şahsımı değil, ümmetimi bu hale getirenlere, hakkımı helal etmiyorum! Beni, benim için lif lif yolsalar, c...