1 Ocak 2018 Pazartesi

TAKVA

TAKVA
Nureddin Yildiz yukaridaki konusmasinda dedi ki : "Takva'yi da sadece Allah bilebilir" ??!! Oyle sey mi olur?! Allah icinde "TAKVA" gecen ayetlerde "TAKVA'yi da sadece Ben bilebilirim" demiyor!! Bu ayetlerle Allah bize "TAKVA" kelimesini de nasil kullanirsak anlamli konusmus oluruz, Kur'an'a gore anlamli konusmus oluruz, ornekleriyle gosterip ogrenimimize sunuyor, bakiniz :
Diyeceksiniz ki "Peki ama neden boyle egitim gormus bir vaiz boyle apacik bir hata isliyor?" Buna verilecek cevap su : Musluman toplumlar felsefecilerini disladigindan kotu felsefecilerin lisanlarini kirletmesine, lisanlarina virusler salmalarina yol acmis bulunuyorlar. Onun icin de sizlerin Anlam Kavraminizin ex-Positivist Anlam Kavraminin cenderesinde oldugu gibi, bu vaizin de Anlam Kavrami. ona egitim verenlerin de Anlam Kavrami pozitivistlerin bile 20yy sonlarina dogru terketmek zorunda kaldigi Anlam Kavramlarina takili bulunuyor. Bu durumdan nasil kurtulur da Lisaniniz sagligina kavusturulur?! Cok zor, ama imkansiz degil, Beyt-ul Hikmet gibi bir orgutlenmeye gider Saglik Hizmetlerine yaptiginiz yatirim ve harcamalar kadar Felsefe ve ilgili calismalara da yatirim ve harcama yaparsaniz yuz=ikiyuz yilda lisaninizi sagligina kavusturabilirsiniz. ·
Diyeceksiniz ki "Len sen de kim oluyorsun da bunlari nerden biliyorsun?!" gayet basit! Siz de benim gibi gunumuz Mantik ve Felsefe bilgisine sahip olabilmek icin 40-50 bin saatinizi verin siz de benim dedigime gelirsiniz wink emoticon Devlet sirri degil yani
TAKVA ile ilgili olarak su ayetlere de bakabilirsiniz (ITTEKU) :
Lutfen yanlis anlasilmasin, bendeniz bu mesajlarla Nurettin Yildiz'in yorumunu elestirmiyor, ona alternatif bir your sunmaya calismiyorum, bensadece onun "TAKVA" kelimesini yukarida bahsettigim sekilde kullanmasini sorgluyorum ve bunun "TAKVA" kelimesinin Kur'an'daki kullanimlariyla bagdasmadigini gostermek icin "TAKVA" kelimesinin kullanildigi ayetleri kendilerine hatirlatiyorum. Ayrica bu gibi hatalarin Lisana yerlesmis olan viruslu ex-Positivist Anlam Kavramindan kaynaklandigini belirterek bu cok ciddi sorunun Lisanda cok yaygin olduguna dikkatinizi cekmeye calisiyorum. Nurettin'in bu cumlesi milyonlarca ornekten bir tanesidir, lisana ex-Positivist Anlam Kavrami viruslerini salan da Nurettin degildir, o sadece diger 1,5 milyar Musluman'dan bir kurban. Boyle hatalarin nasil tasfiye edilebilecegini de yukarida belirttim, 1,5 Milyar Musluman bu soruna sahip cikmalidir, bu sorun uc-bes kisiyle halledilebilecek bir sorun degildir, uc-bes doktorla, saglik tesisleri olmadan 1,5 milyar hastanin sagligina nasil hizmet verilebilirdi ki?! Ama ben sanmiyorum ki bu uyariliarim ciddiye alinacak, cunku ciddiye alinabilmesi icin bile birinin 40 bin saat emek vererek bu durumu idrak etmis olmasi gerek. Sorun sandiginizdan, sanacaginizdan cok daha vahim. Soyle bir misal vermeden de gecmiyeyim, hatirlarsiniz Kur'an'dan ilk ayetler vahyedilmeye basladiginda sairlerin yarisma yaptiklari Kabe duvarina asildiklarinda sairler bu ayetler onunde siirlerini al-asagi etmekle lisana hakimiyetlerini kanitlamislardi. Simdi bu ayetler ayni duvara asilsa sairlerin siirlerinden bunlari goremezsiniz, yani artik bizler bu lisanimizla Allah'in ayetlerini anliyabilecek bir halde degiliz, o ayetleri goren ilk sairler kadar bile saglikli bir lisana sahip degiliz. Onun icindir ki biz Kur'an'i rafa kaldirmis onun yerine neler gecirmisiz neler sormayin. Biz artik Kur'an'i ANLAMIYORUZ, ex-Positivist Anlam Kavrami ile "Kur'an'i da bal gibi anlariz, anliyoruz" diyecek haliniz yok, cunku R.Descartes bile "Bizler vahyedilmis ayetleri anliyamayiz, bunlari anlasa anlasa Resuller anlar" demek zorunda kalmisti Anlam Kavraminin kurbani olarak. Ben simdi gelipte size bunu nasil anlatabilirim ki??!!
Bakin asagi yukari 1 gun harcadim bu mesajlari bestelemek icin bakalim kac kisi okuyacak. 40 binsaat harcayip ilgili calismalari yapmadikca da bunlari begenip, begenmemenizin bence gercekten bir anlami yok wink emoticon Neden mi?! Anlam Kavraminda anlasmis degiliz de ondan.
Bakin ben ex-Positivist Anlam Kavramina takili olanlardan bu yazdiklarima karsilik ne cevap alacagimi da biliyorum, Kahin olmaliyim ben ;-) Bakin soyle bir cevaba ne dersiniz : "TAKVA Kalbe'de olan bir SEYdir, Kalb'de olani da ancak Allah bilir o halde kimde TAKVA oldugunu da sadece Allah bilir", yani ben bu ex-Positivist Anlam Kavrami'na takili olanlarla basa cikamam, bunlarla basa ciksa, ciksa bu Anlam Kavramini coktan terketmis olan Positivistler basa cikabilir, gidin onlar anlatsin size neden bu Anlam Kavramlarini terkettiklerini ;-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Halife Abdulhamid II'nin duasinin duzeltilmis hali:

" Allahım helal etmiyorum!   Şahsımı değil, ümmetimi bu hale getirenlere, hakkımı helal etmiyorum! Beni, benim için lif lif yolsalar, c...