1 Ocak 2018 Pazartesi

Olum Orucu ??!!

Efendi - Selamlar. Eline saglik, iyi yazmissin. Burada tek Allah'in kulu cikip da bunu soylemedigi gibi, kendine "musluman" diyenler gazete ve TV'lerinde hala seyatinin uydurdugu "olum orucu" tabirini kullanmaya devam ediyorlar. Daha muslumanca konusmasini bilmeyen bu cahil bebelerden ne beklenir. Vesselam, -SK. 19/4/2001 -------------------------------- Subject: Re: Ölüm orucunda bir can kaybi daha - sapikligin bu derecesi! 
> .... hocam, kotu giydirmissin. 
> Son zamanlarda SCT'de okudugum en anlamli ve hakli gercekleri, kendi 
> uslubunuza yakisan bir sekilde dile getirmisiniz. Ne diyeyim. 
> Varol ! 
> Nurol ! 
> Esas Bir Lira "Ne varsa eskilerde var zati..." 
> "Grand Sen~or" <dragutp@netscape.net> wrote in message 
> news:9bh68k$fqa$1@aklobs.kc.net.nz... 
> > > 
> > > Ben onlar olum orucuna yatarak insani deger kazaniyorlar demedim. Ama sizin 
> > > onlarin olumleri karsisinda insanca uzulememenizi 'insani degerlerinizi' 
> > 
> > uzulmek mi??!! 
> > putperestlerin putlari buyrugunda hayatlarini bile harcayacak derecedeki 
> > sapikliklarini ibretle seyrediyorum, onlarin bu sapikliklarini dile 
> > getiremeyen sizlerin aczinizi ve de vurdum duymazliginizi ve bu sapikliga 
> > arka cikisinizi da ibretle izliyor insanlari bu sapikliklarinizi dile 
> > getirerek uyarmaya calisiyorum. 
> > Allah tarafindan cizilmis sinirlar icinde oruc tutmak insanlarin en 
> > yuceltici davranislarindan biridir. Ancak bazi sapiklarin putlari ugruna 
> > akletmeksizin, onlarin mutlak buyruguna uyarak bunu "Olum Orucu"'na 
> > donusturulmesini (ki sonucu insanin kendi canina kiymasi gibi en asagilik 
> > bir cinayete goturuyor) acikca kiniyorum. Ve soruyorum Kitabinizi getirin, 
> > bize gosterin neye dayanarak, neye guvenerek, ne hakla caniniza 
> > kiyiyorsunuz? Bence bu yapilan cinayetlerin en adisidir, Allah'a acikca 
> > isyanin O'na guvensizligin, imansizligin da cinnete donusmus halidir. 
> > 
> > > yitirmis olmaniza bagladim. Insanlara uzulemedikten sonra degil bir ay uc ay 
> > > oruc tutsaniz ne yazar? 
> > 
> > Kitabini getir ne yazip, yazmadigini gorelim...benim insani degerlerim 
> > apacik bir Kitapta yazili, her turlu elestirinize acik olarak. Sizin 
> > savundugunuz "OLUM ORUCU" hangi hurafeden firlama belli degil, bir de 
> > utanmadan buna _insani deger_ damgasi basmaz misiniz? Insanlarin kendi 
> > canlarina kiymalarinin insani degeri de nereden geliyor? Kendi nefsine bile 
> > saygisi olmayan insanlarin baskalarininkine saygili olacagi nereden belli? 
> > Kendi nefsine deger vermeyen insanin insani degerden soz etmesinin anlami 
> > ne? Allah "nefsinize zulmetmeyin!" demedi mi? Nasil aklediyorsunuz? Neye 
> > gore benim insani degerimi olcuyorsunuz? Kendi nefsinize verdiginiz degere 
> > gore mi? Siz tam bir cinnet icindesiniz, tum degerlerinizi kaybetmissiniz, 
> > guveneceginiz, dayanacaginiz hicbir deger kalmamis, sizin icin hayat artik 
> > tamamen anlamsizdir, onunicin de yasamaya degmez, sizin icin hayat olum 
> > orucu tutmak kadar bir degere sahiptir. Siz benim insani degerlerimi 
> > olcmeden once kendi nefsinize deger vermeyi Allah'in size bahsettigi bu 
> > degerli hayati kendinize nimet bilmeyi ogrenin. Ve de asla unutmayin - 
> > Allah izin vermedikce hickimse olmez! Sanmayin ki nefsinize kiymakla Allah'i 
> > putlariniz adina alt edeceksiniz;-> 
> > > 
> > > Hanife 
> > 
> > -- 
> > Grand Sen~or 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Halife Abdulhamid II'nin duasinin duzeltilmis hali:

" Allahım helal etmiyorum!   Şahsımı değil, ümmetimi bu hale getirenlere, hakkımı helal etmiyorum! Beni, benim için lif lif yolsalar, c...