1 Ocak 2018 Pazartesi

HEYAciligi Hz Yusuf’un Krali sanmak..

HEYAciligi Hz Yusuf’un Krali sanmak..
Yahu, Hz Yusuf’tan bu yana ne peygamberler geldi, gecti, bi saysaniz?!
Hz Muhammed’e (s.a.v.) Mekke’liler Hz Yusuf’u hatirlatip, Krallik teklif etmediler miydi?!
“Gel en kralindan Kralimiz sen ol, YASAmizi/DINimizi sen uygula, gel seni Hz Yusuf’un Krali yerine konduralim!! Sana saraylar, cariyeler vakfedelim, en guzelinden kizlarimizi sana es edelim??!! Ne dersin??!!”
Dedi ki “Bir elime AY’i bir elime GUNES’i verseniz, yine de bu davadan vazgecmem!!! Senin YASAn/DINin sana, benim YASAm/DINim bana”.
Bizim HEYAcilara bakiyorum, cuup diye atlamislar Hz Yusuf’un Kraliyet Makamina, HEYAlarini dayatmak, kurtarmak icin de “Hz Yusuf, Kralin YASAsina/DINine gore davranmadi miydi?!” demekten kendilerini alamiyorlar.
Unutulmasin, HEYA zulum aracidir, Allah zalimleri sevmez, duzenlerini darmadagin edecegini vaadeder. Allah vaadinde haktir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Halife Abdulhamid II'nin duasinin duzeltilmis hali:

" Allahım helal etmiyorum!   Şahsımı değil, ümmetimi bu hale getirenlere, hakkımı helal etmiyorum! Beni, benim için lif lif yolsalar, c...