1 Ocak 2018 Pazartesi

AK PARTI erkanina tavsiyemdir

AK PARTI erkanina tavsiyemdir

Ne dumenler donuyor?! RTE, Davutoglu ve etrafindaki akledenlere tavsiymedir : Biran once HerkeseYekAnaYasayi yururlukten kaldirip CokYasal ortamin olusmasina yol acin. Aksi halde buyuk bir ihtimalle terorist saldirilari bahane ederek ABD desteginde bir Cunta, "NATO'ya bagliyiz" feryatlariyla, Mehter Marslariyla, yonetime el koyup HerkeseYekAnaYasayi onlar yururlukten kaldiracaklar, yerine Amerikan Misyonerlerinin (NeoCon'un) onayindan gececek yeni bir HerkeseYekAnaYasa giydirileceksiniz. Akibetiniz de Misir'daki Ihvan'in akibetine benzer olacak, Ihvan da biliyorsunuz kene gibi Amerikan Misyonerlerinin giydirdigi HerkeseYekAnaYasaya yapisip HerkeseYekAnaYasalSaltanatin buyusune kapilip gitti.Bunu buraya "Yahu bizi uyaran bir insan cikmadi!!" diyemiyesiniz deye postaliyorum. Hicbir gizliden bilgim olmadan, sirf yakin tarihteki gelismelerin isiginda olarak. Fala da bakmadim, Cinlerle de iletisim kurmus degilim, ama HerkeseYekAnaYasanizin gecmisini, gelecgini cok iyi biliyorum, ne de olsa AnaYasaHukuku okutuldum, degil mi?! ;-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Halife Abdulhamid II'nin duasinin duzeltilmis hali:

" Allahım helal etmiyorum!   Şahsımı değil, ümmetimi bu hale getirenlere, hakkımı helal etmiyorum! Beni, benim için lif lif yolsalar, c...