1 Ocak 2018 Pazartesi

Senol’a “DiN” Sen ola...

Senol’a “DiN” Sen ola...
"Felsefe demek Din Felsefesi demektir" mismis??!! Ne var ki bu video'da "DIN"'den degil "RELIGION"'dan soz ediliyor, Yunan-i Atika'nin "DIN"'i o, Kur'an'daki "DIN"'le alakasi sorgulanmaya deger dogrusu. Sen Senol'un gundelik lisanda kullandigi "DIN"'in de Kur'an'daki "DIN"'le alakasi sorgulanmaya deger, seninki de Yunan-i Atika'nin "DIN"'ine benzer kullaniliyor gibi, bu video'dan buyulendigine gore ;-) Benim adimla, sanimla ugrasacagina "Yahu benim "DIN"'imin Allah'in "DIN"'i ile ne alakasi var?! "quelle alaka" ;-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Halife Abdulhamid II'nin duasinin duzeltilmis hali:

" Allahım helal etmiyorum!   Şahsımı değil, ümmetimi bu hale getirenlere, hakkımı helal etmiyorum! Beni, benim için lif lif yolsalar, c...