10 Kasım 2022 Perşembe

HAK Yolda Istiklal Marsimiz

 

Chevalier des Mots

<Grandsenor@yahoo.com>
unread,
7:51 AM (6 minutes ago) 
to Alaaddin's Cave
image.png

Korkma, sönmez bu şafaklarda yüzen KIZILELMA; 
Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak. 
O benim UMMATimin KIZILELAMsidir, parlayacak; 
O benimdir, o benim UMMETimindir ancak.

Ben ezelden beridir 
"Senin YASAn/DINin sana, benim YASAm/DINNim bana" 
diyerek hür yaşadım, hür yaşarım,
Hangi çılgın bana zincir vuracakmış? Şaşarım.
Kükremiş sel gibiyim, bendimi çiğner, aşarım,
Yırtarım dağları, enginlere sığmam, 
KIZILELAM'ya konarim.

Arkadaş! KIZILELMA'ya alçakları dokundurma sakın,
Siper et gövdeni, dursun bu hayâsızca akın.
Doğacaktır sana vadettiği günler Hakk’ın,
Kim bilir, belki yarın belki yarından da yakın.

Çatma, kurban olayım, çehreni ey KIZILELMA!
Kahraman UMMETtime bir gül; ne bu şiddet, bu celal?
Sana olmaz dökülen kanlarımız sonra helal…
Hakkıdır, Hakk’a tapan UMMETtimin istiklal.

Not: Istiklal Marsi Dernegi zer-zevatina da hediyem olsun!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

TC Seriati'nin Temal Esaslari

   TC SERIATININ TEMEL ESASLARI   Baslangic Esaslari  Isbu ANAYASA, Kutsal Roma Imparatorlugu'nun tanrisi olumsuz Jupiter'in takipci...