26 Ağustos 2018 Pazar

Rifat Albayrak'a Sekularizm'in faziletleri uzerine atisma

Rifat Albayrak wrote:
 
> >Yav Pa$am sen beni T$K ile karistiriyor gibisin;->>
>
> Almadiniz tabi. Mesela ben ayağımda şort ve üstümde  atletle camiye
> girmek istedim ama almadınız  kovdunuz. Git örtün de öyle gel dediniz.
> Sen dedin.:) Tamam mı?
> Kaldı ki hükumet binaları insanın evi, camiler ise Allah'ın evidir.
 
Allah evine nasil bir edep ve adab icinde girilecegini soylemiyor mu Kitabinda?
Baskasinin seni kovmasini beklemeye ne gerek, Allah'in evine Allah'in evine girer gibi girsen sen kovmaya kim curet edebilir?
Sen Allah'in eviyle Ba$anin makamini birbirne karistiriyorsun.
 
> Senin ne hakkın var beni Allah'ın evinden kovmağa? Ama oluyor işte.
 
Ben kimseyi Allah'in evinden kovamadim, ancak Allah'in evinin kapisinda aylak aylak sigara icneleri "Burasi Allah'in evidir, ona gore davranin!" diye uyardigim cok olmustur.
Bir de Misir'da bir muddet kaldigimda Allah'in evlerini ziyaret ederken kapida bilet kesenlerin benim iceri girmemi engellemeye calistiginda "Burasi Allah'in evidir, Atalarim tarafindan insa edilmistir deyip iceri girdigimde beni kimse durduramamistir".
Sen Allah'in evine falan girmek istemiyorsun tabi bu kisa pantalonunla, sadece kendince Allah'in evinin adabina aykiri hareket ederek yeni yetisme ruh haletiyle ilgi toplamak istiyorsun etrafindan.
 
>
> >> an iş çığrından çıkar. Ki senin burada insanları akletmeğe davet etmen
> >> kendi görüş ve düşünüşlerini diğerlerine empoze etmektir. Ondan sonra
>
> >akletmek ne zamandan beri empoze etmek oluyor, kitabini getiiiir!
>
> Yani ben şimdi Çarşamba semtine gitsem yanımda Amerika'dan gelme
> mini etekli bir misafirim olsa, esnaf esnaf dolaşıp alışveriş yapmağa
> kalkışsak bu akledenlerden biri homurdanmaya başlamayacak mı? Ve bu da
> empoze etmek olmaz mı?
 
sizden ogrendiler degil mi, siz siniz tek yasali duzeni herkese empoze etmeye calisan, bunlarda size ayni islemi cekmeye baslayinca kotu oluiyorlar. Halbu ki ben ne diyorum;-> Birakiniz her sosyo-politik entite kendi kurallarini kendi koysun kendi uyelerine uygulamak uzere, hic kimseye kendi kurallarini baska bir sosyo-politik entitenin uyelerine uygulama hakki verilsin demiyorum. Boylece insanlar birbiri daha iyi taniyip aralarinda emniyet icinde anlamli iliskiler gelistirebilir. Fakat ortada T$K'gibi zorba bir ornek varken tabii ki Carsamba'dakiler de kendi hayat tarzlarini korumak icin ayni T$K usulu zorbaliga basvuracaklardir. Bu sosyo-politik entitelerin kendini korma icgudusunden doguyor. Ben sekularistlerin kendi yasalarini yapip, sekularistlere uygulamasina falan karsi degilim, benim karsi oldugum sekularistlerin yasalarini sekularit olmayanlara zorla uygulamaya kalkismalaridir. sosyo-politik entitelere esit haklar saglandiginda ortam senin gordugunden cok daha baska bir ortama donusecek, bu entiteler kendini tehdit altinda hissetmiyeceklerinde birbirleni entite olarak taniyip saymayi entiteler arasi iliski ve iletisim gelistirmeyi ogrenecekler, boylece birbirlerine saygili olarak birlikte yasamayi ogreneceklerdir. Bunun tarihte bircok ornegi gerceklestirilmis bulunuyor.
 
>
> Tabi bu yaptığını TSK yapmaz. Senin davranışın tamamen ayrı.  TSK
> türbana karşıdır, başörtüsüne değil. Türban ise tamamen politiktir
> dinle minle alakası bile yoktur.
> Senin yaptığın düpedüz takiye şimdi burada. O başka mesele.
 
falan, filan, yukarida yazdiklarimi oku. T$K ne hakla kimin ne giyecegine kara veriyor!
dikkat et kendi dilegiyle T$K'li olmak isteyenlerin giyimine kusamini karismasin demiyorum.
>
> >Kitap'tan donenin kalemi kirilsin!
>
> Heh. Sizin çevrelerde Kitap'tan dönenin *kafası* kırılsın denir. Hiç
> mi Hizbullah-Kurban filmi seyretmedin be?
> (Sahi o filimleri siz avam kamarasına göstermediler dudaklarınızın
> uçuklamaması için.)
 
Pa$am sen gercek pesinde misin yoksa film pesinde mi;->>
sen Bush'un Hizbullah uzerine kac ton bomba yagdirdigini izlemedin galiba, havada ucusan kol, bacak, beyin, cocuk kulagi falan bunlari goremiyorsun herhalde, bir kisinin yere koyun gibi yatirilip keskin bir bicakla bozlanmasi sana dehset verirken bu ucusan coluk cocuk kafa ve bacaklari hicbirsey ifade etmiyor sana...Pa$am ben sana ne diyeyim, sen savas gormemissin, Allah'in kurallarina gore savasmayanlarin zalimlerin ta kendisi oldugunu nereden bileceksin. Sana gore savasta hersey mubahtir, bu ucusan kol, bacak kafalar da ancak colateral damage'dir, bunlara kiyasla insani bir kontak kurarak bire-bir adam bogazlama vahsettir. Insanlar birtakim dugmelere basarak uzaktan birbirlerini oldurmelidir ki cinayetlerinden kendilerini yalitmis olsunlar. Yada ucaga atlayip sinsice birkac tonluk malum bombadan birilerinin uzerine birakarak uzaklasip yuzbinlerin yeryuzunde cehennem azabi cekmelerini saglamalidirlar ki tarih onlari sukranlikla ansin.
"bunlarin uzerine malum bombadan atacaksin" diyen sen degil miydin?
 
> >"$"'sinde;->>
>
> Eee pazara giderken de Kitap götürüyorsun ya. Pazarda ne yapacaksın?
> Alışveriş? Yoksa vaaz mı vereceksin? Aynı şey. Para para. Meta. Mal.
 
Allah'in buyruklarina gore alis-veris yapacagim tabii, teraziyi dogru mu tutuyorum egri mi Kitaba gore saptayacagim ki Ahirette hesap vermem kolaylassin. Evet hayat bir alis-veris hesabini, hesap sorulacagini iyi bildikten sonra. Bence pazara Kitapsiz giden gafildir! Kendine bir sor bir bilgisayar alacaksin hesaplamadan kitaplamadan daliyorsun pazara adami oyle bir soguslerler ki neye ugradigini sasirirsin;-) Iste Hayat Pazari bundan daha korkunc bir rekabetin oldugu yerdir, orada Kitapsiz bir saniye dayanamayip Cehennem'i boyliyabilirsin. Rakibin de amansiz dusmanin Seytan unutma. Pazara kitapsiz-deftersiz akletmeyen bir ordek dusse de soguslesem diye ellerini ogusturup duruyor;->>
 
> Varlık. Canlı vücutlarındaki yağ hücreleri.  Herşeyin temelinde
> varlığını idame içgüdüsü yatıyor. Bu idame için herşey mübah.
 
sana gore hersey mubah, bize goreyse neyin mubah oldugu apacik bir Kitapta yazili.
 
> İnsanlara Allah da satabilirsin din de iman da.
> Bu böyle.
>
> >> Dünyanın en kazançlı işi din iman satmak değil mi?
>
> >sen Allah'in apacik Kitabi yerine Dursun Dede'nin hurafesine ragbet
> >ettigin surece dedigin dogru. Mesela bu cumleden olarak Sekularizm
>
> Herhalde T. Dursun'dan bahsediyorsun. Hiç okumadım. Tek bir yazısını
> bile. Sadece İnternet'te hakkında yazılanlardan dolayı biliyorum o
> ismi.
>
> >dunyanin en super dinidir, Dunya'nin en guclu silahlariyla en verimli,
> >zengin yataklarini diledigi gibi somurup Sekularizmi herkese silah elde
> >kanun zoruyla kabul etirmeye azmetmis bir zorbalik dini.
>
> Hayır Türkiye'deki o değil. O dediğini buş filan yapıyor ama o da
> dinci. :)) Bazan Allah ile konuşur felan.. Yani bu kadar yakın din,
> haraç mezat işlerine. Biliyorsun bunları. Benim söylememe gerek yok.
 
senle once "din" deyince ne demek istedigimiz konusunda anlasalim ondan sonra bu kelimeyi ikimizin de anliyacagi bir sekilde kullanalim ki bosa laflamiyalim. Ben bu cumleden olarak senin yukaridaki sozlerinden hicbirsey anlamiyorum. Bush Sekularist Anayasasina danismadan tuvalete bile gidemez. O salak kendini Hiristiyan sayan Sekularistten baska birsey degildir.
>
> Peki Türkiye'deki nedir diyeceksin. Türkiye'deki 1500 sene öncesinin
> karanlığından kurtulma çabalarıdır. İçinde bulunduğumuz zamana gelme
> çabalarıdır. Ve gayet naif bir yolla bu çabalar sürdürülür
> Türkiyemizde. Yoksa bana kalsa... Bomba! Kalan sağlar bizimdir anasını
> satayım.
 
evet sanin gibi zalimlere kalsa "malum bomba"...sen kendine sordun mu kimden aliyorsun bu "bombalama" hakkini? Bush gibi sana da mi bunlari Seytan fisildiyor;-))
 
> Yoksa ne TSK ne de başa geçen hükumetler gidip diğerlerinin petrolüne
> malına göz dikmemiştir. Ha bak 'sen' dersen olur. Ben Rıfat olarak
 
bunlar uluslarinin ensesinde boza pisirmekten baska bir huneri olmayan cag-disi acubelerdir de ondan;-))
 
> yaparım. Gider bir güzel ellerinden petrolü alır kendim kullanırım ya
> da  satarım.
> Yapmazsam namerdim. Neden mi? Ya işte ben böyleyim hıyar adamın
> tekiyim. Var mı daha diyebileceğin? :))
 
var, sen Seytan'a uyma derim;->>
>
> >> Demek ki o zaman sen de benim gibi sorgulayacaksın. Ki kitapta
> >> olmayanlar ayıklanabilsin.
>
> >Allah'in Kitabinin her turlu sorgulamaya apacik oldugunu yeni mi
> >ogrendin? Sorgulamadan nasil anliyacaksin? Allah Kitabinda sorgulanma
> >ornekleri ver miyor mu? Sorgulamanin nasil yailacagini ogret miyor mu?
> >Akledin ey Insanlar demiyor mu?
> >Sen hangi devide yasiyorsun be Pa$am?!
>
> İyi güzel de.. Daha senin bir kere bile olsun bu ortalıkta takke cüppe
 
iktidarda olanlar onlar degil ki, Sekularistler. Yasalari onlar yapip kendileri disindakilere silah zoruyla dayatsalar onlara da karsi cikardim. Sen hala burada neye karsi oldugumu anlamiyorsun.
Bne diyorum ki nasil ki T$K yasa yapip uygulama hakkina sahip ve bu yasalari herkese zorla uygulama hakkina sahip sayiyor kendini, iste bu "herkese uygulama hakki oldugu vehminden" vazgecsin, bu yasa yapip uygulama hakki takke-cubbelilere de taninsin herkes kenid yaptigi yasalar kendi uymayi kabullensin, kimse digerlerine de yasalarini dayatma hakki oldugunu vehmetmesin. Vehmederse cingar cikar, iste o cingar cikmak uzere, ben bunun onune gecmek istiyorum Azizim Pa$am!
 
> ve uzun donla dolaşanlara tek kelime atfettiğini göremedik  henüz.
> Aksine onları savunuyorsun (kişisel hürriyetleri dini hürriyetleri
> babından savunuyorsun yani.) Oysa siz o Kitabı benim kadar
> anlayabilseydiniz aynen benim gibi olurdunuz; sekularist yani.
> hehehehe
 

hee yaa senin gibi Sekularist Musluman, Sekularist Hiristiyan Bush, Sekularist Yahudi yok mu saniyorsun, dunya sizin gibi ne idugunu bilemezlerle dolu olmasa Sekularistler saltanatta bir saniye bile kalabilri miydi saniyorsun/? Sen kendini hic yanliz sanma, siz esekler oldugu surece size semer vuracak Sekularitlerin kitligina kiran mi coktu;->RO(T/F)L
Seytan halinize oyle bir guluyor ki sorma, yerlerde takla atarak;->RO(T/F)L

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

TC Seriati'nin Temal Esaslari

   TC SERIATININ TEMEL ESASLARI   Baslangic Esaslari  Isbu ANAYASA, Kutsal Roma Imparatorlugu'nun tanrisi olumsuz Jupiter'in takipci...