1 Ocak 2018 Pazartesi

TC Egitim Sisteminin en mariz yani...

TC Egitim Sisteminin en mariz yani...
TC Egitim Sisteminde de kullanilan lisanin EU$’tan kopya ex-Postivist Anlam Kavraminin boyundurugunda olmasi onun en hastalikli yanidir. Ex-Positivist Anlam Kavrami LW’nun sorgulamalariyla tamamen cokertilmis olup, Positivistlerin dahi 20yy sonlarina dogru terketmek zorunda kaldigi bir batakliktir. Ne var ki bu batakliga dusen toplumlarin bundan kurtulmasi hic de kolay degildir, LW’ya gore mumkun bile degildir - bunlar bu bataklikta cirpina, cirpina yutulup gitmeye mahkumdur. LW Felsefi sorusturmalarindan haberdar olan biri gitsin AnaMekteplerdinden birinde, bir gun gecirsin, gozlemlesin bu Ex-Positivist Anlam Kavraminin coluk cocuga nasil dayatildigini. Ben bunu yillar sonra kendi aldigim egitimden farkettim. LW’nun sorusturmalarindan haberdar degilseniz siz bu marazin sizi nereye dogru suruklediginin farkinda degilsinizdir. Hicbir Egitim Uzmani, Akademisyen, Entellektuel’den boyle bir uyari duydunuz mu?! Duyduysaniz lutfen beni haberdar edin. Duymadiysaniz da bunu onlara duyuranlarin ilki olmaya bakin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

TC Seriati'nin Temal Esaslari

   TC SERIATININ TEMEL ESASLARI   Baslangic Esaslari  Isbu ANAYASA, Kutsal Roma Imparatorlugu'nun tanrisi olumsuz Jupiter'in takipci...