1 Ocak 2018 Pazartesi

Ya LAIK’lige donersin, ya da “HEYA’miza karsi durmaktan” vatandasliktan atilirsin!!!

Ya LAIK’lige donersin, ya da “HEYA’miza karsi durmaktan” vatandasliktan atilirsin!!!
قَالَ الْمَلَأُ الَّذِينَ اسْتَكْبَرُوا مِنْ قَوْمِهِ لَنُخْرِجَنَّكَ يَا شُعَيْبُ وَالَّذِينَ آمَنُوا مَعَكَ مِنْ قَرْيَتِنَا أَوْ لَتَعُودُنَّ فِي مِلَّتِنَا ۚ قَالَ أَوَلَوْ كُنَّا كَارِهِينَ
Kâlel meleullezînestekberû min KAVMihî le nuhricenneke yâ şuaybu vellezîne âmenû meake min KARYEtinâ ev le teûdunne fî MILLETinâ, kâle e ve lev kunnâ kârihîn(kârihîne).
Toplumunun büyüklük taslayan kodamanları dediler ki: "Ey Şuayb! Ya kesinlikle milletimize dönersiniz yahutta seni ve seninle birlikte inananları kentimizden çıkarırız." Dedi ki: "Ya istemiyorsak; zor ve baskıyla mı?"
Kavminin buyukluk taslayan kodamanlari “Ey Chevalier des Mots! Ya kesinlikle HEYA’mizla kesip bictigimiz hayali MILLETimize, LAIKlige donersiniz, yahutta seni ve seninle birlikte inananlari Kent’imizden def ederiz!!” Dedi ki: “Ya istemiyorsak?! Zorbalikla mi?” Dediler “EVET!! HEYA’miza karsi geldigin icin zorla!!!” Dedi “ben 18 yasindayim, bana sordunuz mu “HEYA’miza “EVET” mi “HAYIR” mi diye?!”. Dediler “HEYA’miza gore Anadan dogma LAIKsin!!! DIRDIR” etme bundan baska HEYA yururlukte degil ne bu Kent’te, ne de baska KENTLER’imizde!!!!”, dedi “Desene “ZORBA the GREEK/ROMAN”’siniz yani?! Tevekkeli degil HEYA’niz ROMA Hukukuna dayali..”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Halife Abdulhamid II'nin duasinin duzeltilmis hali:

" Allahım helal etmiyorum!   Şahsımı değil, ümmetimi bu hale getirenlere, hakkımı helal etmiyorum! Beni, benim için lif lif yolsalar, c...