1 Ocak 2018 Pazartesi

“DIN=MILLET=RELIGION” gel keyfim gel...

“DIN=MILLET=RELIGION” gel keyfim gel...
Iste "DIN"'le "MILLET"'i Ingilizce'ye de "REIGION"'a indirgeyip Kur'an'dan kirpma bir Kitap duzmusler, kimse de buna "Bu ne LAN?!" demiyor :
Sirf bu ayette degil tum tercumede "DIN=MILLET=RELIGION" Bu web sitesine kimbilir kimler ne bagislarda bulunuyordur?!
Bakin, bakin kimler bu tercumeleri goruyor, gikini cikarmiyor:
“If you use the Quranic Arabic Corpus in academic research, please tell us so that we can cite your paper. The comments below highlight worldwide user feedback from academic reseachers, Quranic scholars and students of Arabic, who have found the Quranic Arabic Corpus useful: “
Ben bunlara bu hatalarini gostermiyecegim, cunku bunlar takili bulunduklari ex-Positivist Anlam Kavrami kurbani olarak gosterdigimi goremezler, kirkbin dereden su getirirler. Ama bu mesajimi yine de buraya geciyorum, herkese acik olarak. Bu isim burada biter!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Halife Abdulhamid II'nin duasinin duzeltilmis hali:

" Allahım helal etmiyorum!   Şahsımı değil, ümmetimi bu hale getirenlere, hakkımı helal etmiyorum! Beni, benim için lif lif yolsalar, c...