1 Ocak 2018 Pazartesi

Viruslu “MILLET” kullanicilari

Viruslu “MILLET” kullanicilari
TCB
24/5/2017
Bu MILLETin bir evladı olarak buna hasretim.
Bunu yaptığımız zaman bu MILLETi Allah'ın izniyle tutan olamayacak
Bunun için her birinize şahsım ve MILLETim adına teşekkür ediyorum
Suleyman Soylu
25/5/2017
MILLETvekilleri, siyasi partililer bu konuda çok dikkatli olmalıdırlar.
Taşkınlık yapan terör destekçilerine CHP ve HDP'li MILLETvekilleri sahip çıktı. CHP'de Genel Başkan Yardımcısı Veli Ağbaba, MILLETvekilleri Sezgin Tanrıkulu, Şenal Sarıhan, Necati Yılmaz, Eren Erdem, Murat Emir, Ali Şeker, Yıldız Tur Biçer, Mustafa Balbay, Orhan Sarıbal, Şenal Sarıhan, Murat Emir, Ali Haydar Hakverdi, Hilmi Yarayıcı ile HDP MILLETvekili Mithat Sancar, Gülmen ve Özakça'nın gözaltına alındığı Yüksel Caddesi'ne giderek polise zorluk çıkardı. Polis, terör destekçilerini dağıtırken CHP ve HDP'li MILLETvekilleri tepki gösterdi. Önceki gün CHP ve HDP'li MILLETvekilleri Yüksel Caddesi'nde 'volta atarak' provokasyonlarını sürdürdü.
İsmet Özel,
10 Mayıs 2017
Türk MILLETine mahsus hasletler
Yüce Türk MILLETine Yüce Türk MILLETi demek boş bir böbürlenme midir
Türk MILLETinin neye ne deneceğini bildiği,
Türk MILLETine mahsus gerçeği bu MILLETin fevkalade ifade imkânından, harikulade tespit yeteneğinden tecrit edip anlamanın yolu yoktur. Bu sebeple yazısı 1928inci Hıristiyan yılında elinden alınmış Türk MILLETi sudan çıkmış balığa döndü.
Türk dilinde “buçuk MILLET”
Her şeyini şiire borçlu bir MILLETin kendine mahsus gerçekler üzerine bina edilmiş şiiri yok.
Oruc Ozel
Tek Dil Olmadan Tek MILLET Olmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Halife Abdulhamid II'nin duasinin duzeltilmis hali:

" Allahım helal etmiyorum!   Şahsımı değil, ümmetimi bu hale getirenlere, hakkımı helal etmiyorum! Beni, benim için lif lif yolsalar, c...