1 Ocak 2018 Pazartesi

Iki Keci

Iki Keci
Bakin ben size bugun ulkenizin icinde bulundugu icleracisi durumu tasvir edecek bir tablo cizecegim, bakalim HerkeseYekAnaYasalSaltanatin buyusune rahmen gostermek istedigimi kac kisi gorebilecek:

Bugun Ulkenizde hicbir Laik/SekularoFascist cikipta kendilerinden olmayanlara "Senin YASAn sana, benim YASAm bana" olsun, diyor mu? Diyebilir mi? Diyemez!! Cunku o oyle inanir ki onun YASAsi EVRENSELdir, EVREN'den aldigi yetki ile herkese dayatilmasi insanlarin yararinadir.

Benzer sekilde kandilerini "MUSLUMAN" pazarliyanlarda cikipta Allah'in Musluman olmayanlara "DE!" dedigi "Senin YASAn sana, benim YASAm bana"'yi diyor mu? Demiyor, o da digerleri gibi HerkeseYekAnaYasalSaltanatin buyusune kapilmis olarak "Allah'in YASAsi EVRENSELdir, herkese dayatilmasi insanlarin yararinadir" diyor. Allah Kitabin'da "YASAda/DINde zorlama yoktur, inanmayanlara de ki "Senin YASAn/DINin sana, benim YASAm/DINim bana"" demiz bunlarin umurunda degildir, cunku bunlar da aynen Laik/SekularoFascistler gibi HerkeseYekAnaYasalSaltanatin buyusune kapilmislardir.

Iste durum bundan iberettir, bu inadin sonu neye varir??!!

"İki keçi bir gün pek dar
Bir köprüde buluştular.
- Geçeceğim çekil biraz!
- Benden önce geçmek olmaz!
- Benim yolum daha uzak.
- Ben senden daha yorgunum bak.
- Sen küçüksün, geri kal.
- Yol ver!
- Öyleyse al!
Başladılar dövüşmeye,
'Ben geçeceğim önce' diye.
Kavga büyüdü gitgide.
En sonunda ikisi de,
Suya düşüp boğuldular.
Cezalarini buldular."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Halife Abdulhamid II'nin duasinin duzeltilmis hali:

" Allahım helal etmiyorum!   Şahsımı değil, ümmetimi bu hale getirenlere, hakkımı helal etmiyorum! Beni, benim için lif lif yolsalar, c...