1 Ocak 2018 Pazartesi

HEYA referandum tartismasi...

HEYA referandum tartismasi...
Hocam yazdığınızın çoğuyla elbette mutabığım, ancak haddim olmadan bir itiraz da yapmam gerekir: Sizin bu izahınıza göre ben de derim ki hiç oy kullanmazsak yine de mevcud anayasaya destek vermiş gibi oluruz; çünkü biz oy kullanmadık diye Müslümanca bir anayasa gelecek değil. Vatandaş olduğumuz müddetçe anayasanın önümüze sunulan hâllerinden birine destek vermiş gibi olmaktan kaçamayız. Elbette bizim gerçek desteğimiz her zaman Allah'ın dininedir, yani yasasınadır; fakat Allah'ın yasasını hemen uygulamak mümkün değilse, o zaman Müslümanlar için daha iyi (daha az kötü) olan şıkkı seçmek gerekir. O yüzden, kusura bakmayın, ama ben işte bu sebeble evet diyorum ve Müslümanlara laik hayat tarzı ve laiklik yasasının/dininin dayatılmasını onaylamıyorum, çünkü niyetim bu değil. Saygılarımla
Chevalier des Mots "Hic oy kullanmayin" demiyorum ki ?! "Oy Pusulaniza "LAIKLER'in YASAsi LAIK'e, benim YASAm bana" muhru basin, boylece bu zulme hic olmadik lisaninizla karsi cikmis olursunuz" diyorum, "Hatta su anda yukarida verdigim mesaja dayali olarak boyle oy vermek zorunda kalacaginizi TCB'ye iletin" diyorum. Ben bu mesajimi Twitter yoluyla ilettim, sizlerden herhangi biri bunu paylasti mi?!
Chevalier des Mots Ayrica sunu hatirlamanda yarar var Kafirun Suresi Cevap: kafirun suresi hangi olay üzerine inmiştir? Taberani ve İbni Ebi Hatim, İbni Abbas'tan şunu rivayet etti: "Kureyş Rasulullah (s.a.)'a kendisine, Mekke'nin en zengini olacak şekilde mal ve*remeye, kadınlardan dilediği ile evlendirmeye davet ederek, bunlar senin olsun. Yeter ki ilâhlarımıza sataşmaktan el çek, onları kötülükle anma. Eğer kabul etmeyeceksen bizim ilâhlarımıza bir yıl ibadet et, dediler. "Rab-bimden gelecek olanı bekleyeyim." diye cevap verdi. Allah Tealâ Kâfirun suresini sonuna kadar indirdi. Ve "De ki: Siz ey cahiller! Bana Allah'tan başkasına mı tapınmamı emrediyorsunuz?" (Zümer, 39/64) ayeti indi. Abdürrezzak, Vehb'ten nakletti: Kureyş kâfirleri Peygamber (s.a.)'e: Bir yıl senin bize uyman bir yıl da senin dinine bizim uymamız senin için yeterli midir? dediler. Allah Tealâ bunun üzerine Kâfirun suresini sonuna kadar indirdi. İbni Ebi Hatim, Said b. Mina'dan rivayet etti: Velid b. Muğire, As b. Vail, Esved b. Muttalib ve Ümeyye b. Halef Rasulullah (s.a.) ile karşılaştı*lar: Ey Muhammedi Gel, tapındığımıza tapın, biz de senin tapındığına ta*pınalım; biz ve sen bütün işimizde birleşelim, dediler. Allah Tealâ Kâfirun suresini indirdi. Nisabûri'nin naklettiği de bunu doğrulamaktadır: Bu sure Kureyş'ten bir topluluk hakkında indi. Onlar şöyle demişlerdi: Ey Muhammedi Gel, bi*zim dinimize uy, bizde senin dinine uyalım. Bir yıl bizim ilâhlarımıza tapın, bir yıl da biz senin ilâhına tapınalım. Eğer senin getirdiğin bizim elimizdeki-lerden daha hayırlı ise sana ortak olur, ondan nasibimizi alırız. Bizim elimiz*dekiler senin elindekilerden hayırlı ise sen bize katılır, nasibini alırsın. Pey*gamberimiz Buyurdu ki: "O'na ortak koşmaktan Allah'a sığınırım." Allah Te*alâ sonuna kadar Kâfirun suresini indirdi. Rasulullah (s.a.) Mescid-i Ha-ram'a gitti. Bu sureyi onlara okudu. O zaman ondan umutlarını kestiler.[5] İbni İshak ve diğerleri İbni Abbas'tan nüzul sebebi hakkında şunu naklettiler: Velid b. Muğire, As b. Vail, Esved b. Abdulmuttalib ve Ümeyye b. Halef Rasulullah'a (s.a.) dediler ki: Ey Muhammedi Gel, senin tapındığı*na tapınalım, sen de bizim tapındığımıza tapın; Biz ve sen işimizin hepsin*de birleşelim. Eğer senin getirdiğin bizim elimizdekinden hayırlısı ise, sa*na katılmış ve nasibimizi almış oluruz. Bizim elimizdeki senin elindekin-den hayırlı ise bizim işimize katılmış ve nasibini almış olursun! Bunun üzerine Allah Tealâ Kâfirun suresini indirdi.[6]
Chevalier des Mots Sen ne oneriyorsun bunlara karsilik ??!! Bir karsilastirsan ??!! Sen simdi bu Mekke'li MUNKIR'ler yerine LAIKleri koy, bir dusun.
Chevalier des Mots Sen bu HEYA ile Allah'a ortak kosturuldugunun farkinda degil gibisin.
Chevalier des Mots Senin niyetin o degil ama gercek olan o HEYA'nin Allah'a ortak kosturulman icin dayatilmakta oldugudur. Bunu idrak ederek lisaninla olsun ona karsi dur. "Bu HEYA benim YASAm olamaz, ben LAIK degilim, LAIKlerin YASAsi LAIK'e, benim YASAm bana" de!
Chevalier des Mots Ugur sen gel bu dediklerimi demeye NIYET et ve de oyle de! Usenmeden mesajimi da TCB'ye tweet'le hic olmadik ...
Chevalier des Mots Bakiyorum da Mekkeli MUNKIRler/MUSRIKler bizim LAIKlerden de comertmis be yaaa ;-)
Chevalier des Mots Bak, bak bak Ugur, Mekkeli MUSRIKler/MUNKIRler bugun olsa ne diyor olurlardi: "Siz gelin bizim HEYA'ya "HE!" deyin CBmiz olun, yeterki TekMekke, TekKavim, TekLider, TekYasa, TekMillet olalim, BIRlik olalim, ticaret hacmimiz daralmasin, genislesin??!!" Sen simdi boyle bir davete "CUUUUPP" diye atlamaz miydin ??!! yetlerle "Simdilik bunlarin HEYA'sin "HE" diyim, sonra niyetimin Soyle nie oldugu belli degil mi?!" Allah'sa boyle bos NIYETlere su emriyle set cekiyor : Diyor ki "Kafirlere de ki : Senin YASAn sana, benim YASAm bana"... Gazali kadar mantik bilseniz bu LAIKlerin safsata dolu HEYA'sina "HE" demezdiniz.
Chevalier des Mots Ne yazik bu mesajima "HE" diyecegine bunlarin safsatasina "HE" diyorsun. Ama hic uzulme yalniz degilsin 1,5 Milyar + seninle Yukaridaki mesajima “HE" diyen 3 kisi haric.
Chevalier des Mots Benim bu mesaja karsilik TCB'den bekledigim su : "Bu HEYA ile HUKM etmem icin bana CB'lik yaninda bir elime Ay'i, bir elime Gunes'i bile vermeyi vaadetseniz, bunu kabul etmem!!! LAIKlerin YASAsi LAIK'e, benim YASAm bana olmali!!!".
Ugur, vakit varken sen gel Allah'i dinle, bu Laiklerin safsatasina kulak asma, basortusu, sakal-biyik lutfettiler diye zulumden vaz gectiklerini sanma, bak daha dune kadar Misir Juntasina karsi durularken bugun aralarindaki TICARET hacmini gelistirme yollari ariyorlar. Zilmlere destek olma, Allah zalimleri sevmez, duzenlerini darmadagin edecegini vaadeder, darmadagin edilenler arasinda olmak istemezdin, degil mi?
Hocam cevablarınız için teşekkür ederim, ama ben zaten izah etmeye çalıştım ki laikçilerin safsatasına kulak asmıyorum. Bana ömrüm boyunca ancak laiklik adına zulmedildi; laiklik adına aşağılandım, laiklik adına izole edildim ve laiklik adına eğitimim ve mesleğimde önüm kesilmeye çalışıldı. Bana ne kötülük geldiyse hemen hepsi laiklik namına geldi. Benim amacım asla ama asla laikçi faşistlerle uzlaşmak değil, aksine onların tepesine binip onların alçak yerleşik düzenini yok etmektir, meğer ki ıslah olsunlar. Cumhurbaşkanımızın da amacı budur; ancak düzen onun düzeni olmadığı için, gücünün sınırı sebebiyle şimdilik laiklerin yasasına göre hükmetme mecburiyetindedir; nasıl ki müşrik Mısır kralının veziri Hz. Yusuf da kralın yasasına göre hükmetmeye mecbur kalmıştı (Sure-i Yusuf'un 76. ayetine göre kralın dinine/yasasına göre kardeşini yanında tutamazdı, demek ki doğru yasa olmasa da onu mecburen uygulamaktaydı).
Chevalier des Mots Uğur Dinç Ugur siz Hz Yusuf'a siginmayin, o bir yonetici degil emir kuluydu CB ise YONETICI - KRAL yani ;-) Sizin Kafirun Suresi'ni duymazliktan gelmenize LAIKler mi neden oluyor?! Ayrica o yasanin dogru olup olmadigi beyan edilmiyor, bu sizin yorumunuz. Kitabin ayetlerini eylemlerinize uyduracak yorumlardan kacinsaniz?!
Uğur Dinç · Friends with Rüstem Dinç
Hocam Türkiye'nin kralı yok. Türkiye'de kral yerine yerleşik düzen var ki onun da başında komprador laikçi faşist sözde-elitler var (lanetullahi aleyhim).
Chevalier des Mots Uğur Dinç Sen git bunlari TCB'ye de !! TC de HUKMEDENLER KRAL, onlar da HEYA'ya gore Hukmediyorlar. Kafirun Suresi'ne kulak verin siz.
Chevalier des Mots Uğur Dinç Bu LAIKler seni iyice devsirmis be yaa ;-)
Chevalier des Mots Uğur Dinç Sen de o LAIKcilerin HEYA'sina "EVET" diyeceksin, oyle mi?! Bu halde senin onlardan farkin ne ?! "Benim niyetim "EVET" demek degil ama elden ne gelir, iktidarda olanlar onlar, "EVET" de desem "HAYIR" da...Allah'in "DE!" dedigini demekten yan cizerim, "EVET" derim olur, biter" oyle mi?!
Hocam yapmayın beya. Türkiye'de laikçi faşistlerin birinci düşmanı cumhurbaşkanımızdır, ikinci benim. Hatta belki en birinci düşmanları benim, çünkü 90'ların aşırı laikçi faşizm yıllarından beri beni çok hırpaladılar, zannımca bütün Türkiye'de en çok benim şahsım laiklik adına örselendi ve aşağılandı. Böylece onlara karşı içimde gayz (içerideki öfke) biriktikçe birikiyor. Müslümanlar gayzlarını kontrol ederler, o yüzden öfke yönetimi öğreniyorum. Ama sanmayın ki onlara bir karış bile meyletmekte olayım.
Chevalier des Mots Uğur Dinç Yine de HEYA'larina karsi Allah'in "DE" dedigini diyemezsiniz ?! Neden ?! LAIKlerden mi korkuyorsunuz ?! "LAIKLERin YASAsi LAIK'e, benim YASAm bana" deyin de gelin.
Hocam bunu gece gündüz diyorum. Daha ne kadar diyeyim? Dememle düzen HEMEN değişmiyor, ama Allah bizim ellerimiz ve dillerimizle geleceği kuruyor. Ben Tayyip Erdoğan'ı tanıyorum ve anlıyorum. Siz ve ben ne için uğraşıyorsak o da onun için uğraşıyor. Sabah erken kalkmam lazım. Saygılarımla
Chevalier des Mots Uğur Dinç "Sen bunu seni yonetenlere de, seni yonetenleri bunu demeye davet et" diyorum, yan ciziyorsun, kirk dereden su getirmeye calisiyorsun. "Yukaridaki mesajimi TCB'ye gonderin" diyorum, sen "Yok ben "EVET" dicem" diyorsun. Ugur, cok dikkatli ol, bu mesajlarin hepsini kayda geciyorum.
Hocam bunu ben cumhurbaşkanlığı ve başbakanlığa da yazdım. FETÖcü ve laikçi bakanlık personelleri sebebiyle riske girdim. Çok şükür Allah cumhurbaşkanımız gibi beni de korudu.
Chevalier des Mots Uğur Dinç Bu Hz Yusuf agumaniniz FetU$gillerinde sikca kullandigi bir argumandir. Bu Hristiyanlarin "Roma'da Roma Hukuku hukum surer" sapikliginin bir benzeridir. Allah'in apacik Kafirun Suresi dururken boyle olmadik yorumlarla sirk kosmayi rasonellestirmek Musluman'a yakismaz. Bildigin gibi su anda yururlukte olan HEYA Roma Hukukuna dayalidir, ne tesaduf degil mi?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Halife Abdulhamid II'nin duasinin duzeltilmis hali:

" Allahım helal etmiyorum!   Şahsımı değil, ümmetimi bu hale getirenlere, hakkımı helal etmiyorum! Beni, benim için lif lif yolsalar, c...