1 Ocak 2018 Pazartesi

HEYA degisikligine “EVET” mi desem “HAYIR” mi ??

HEYA degisikligine “EVET” mi desem “HAYIR” mi ??
Iyisi mi ben bu HEYA degisikligine "HAYIR" diyeceklerin kiskirtmasina gelmiyeyim!!
"EVET" de desemz "HAYIR" da bu LAIKLER HEYAsi yururlukte olacak, bunlar beni "EVET" demeye kiskirtiyor, sonunda ne diyecekler biliyorum "hehehhhehehe nasilda LAIKler HEYA'miza "EVET" dedirttik bu LAIK olmadigini sanan Gavat’a ama ;-)" arkamdan gobek ustune gobek atacaklar. Iyisi mi ben bunlarin oyununu bir guzel bozayim!! LAIKler HEYAsina karsi bu yavsak LAIKlere ""Senin YASAn sana, benim YASAm bana" olacak" deyin. Artik AKLetmemin zamani gelmedi mi?!! Boylece ilk gulen de son gulen de ben olurum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Halife Abdulhamid II'nin duasinin duzeltilmis hali:

" Allahım helal etmiyorum!   Şahsımı değil, ümmetimi bu hale getirenlere, hakkımı helal etmiyorum! Beni, benim için lif lif yolsalar, c...