1 Ocak 2018 Pazartesi

FELSEFE - KUFUR

FELSEFE - KUFUR
Modern Felsefe’den habersiz biri kapiyi caldi (“YouTube’ladi” da diyebilirsiniz) :
“Felsefe kufurdur” dedi,
haydaaa... simdi ben de buna karsilik soruyorum:
Senin bir Musluman olarak Allah’in “MILLET” kelimesini sabah, aksam, gunde 24 saat, haftada 7 gun, yilda 365/366 gun IT(Ittihat&Terakkici) Ziya Gokalp’in virusledigi, kirlettigi, hasta ettigi gibi kullanman kufur degil mi?!
Allah’in “MILLET” kelimesinin lisaninda viruslendigini goremiyor, bilemiyor olarak, her turlu Kur’an edebiyatina viruslu olarak onu salip, mariz faaliyetlerde bulunman, ondaki marazi “KAVM”, “DIN” gibi Allah’in diger kelimelerine de bulastirarak lisanimizda olmadik kavram kargasasina sebep olman, cehaletinin eseri degil mi?!
Iste seni bu cehaletten kurtaracak faaliyetin adina biz “modern FELSEFE” diyoruz. Senin gibi cahillere “KUFR”’un de ne oldugunu, ne olmadigini gosterecek faaliyetin adidir FELSEFE.
Haa anladim!! ben FELSEFi faaliyette bulubarak “MILLET” kavraminizi sorgulayip, onu viruslu buldugumda, siz GecekonduAgalarina:
““MILLET” kelimemizi virusleyip bizi buyulemeye calismayin!!” demem size kufur geliyor, oyle mi?! Agzimi daha da bozup, daha sunturlu kufurler etmeden....
Haydi baska kapiya!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Halife Abdulhamid II'nin duasinin duzeltilmis hali:

" Allahım helal etmiyorum!   Şahsımı değil, ümmetimi bu hale getirenlere, hakkımı helal etmiyorum! Beni, benim için lif lif yolsalar, c...