1 Ocak 2018 Pazartesi

Atila ve Ahmet'le aramizda gecen tartisma

Atila ve Ahmet'le aramizda gecen tartisma


  • Chevalier des Mots IT giydirmesi DeliGomlegi PutperestRomaHukukuna dayali 26 Isvicre AnaYasasindan devsirme HerkeseYekAnaYasa giydirilmis durumda neyin istiklalinin marsini soyluyorsunuz hayret ediyorum?! ;-) Selcuklular/Osmanlilar gecici olarak dis baskilar altinda dagildiginda RomaHukukuna mi sigindilar?! HAYIR!!! Beylikler olusturup sonuna kadar YASAlarina sahip cikarak direndiler ve tekrar butunleserek Devlestiler/DEV-LETLESTILER. TC ise su anda HerkeseYekYasalSaltanatcilarin kolesi bir uydu HerkeseYekAnaYasalci :-( Ben sizin yerinizde olsam "Biz KOLEMENIZ" derdim ama onu bile diyemem, cunku Kolemenler bile ROMA HUKUKUNA siginmadilar MISIR'da CokYasal bir ortam olusturarak yillarca baris icinde yasmayi sagladilar. Iyisi mi ben kendime "Ne MUTLU RUM'um diyene" diim bu RomaHukukuna dayali HerkeseYekAnaYasa altinda ezilmis olarak ki gercegimi dile getirmis olayim, hayali Istiklaller pesinde Marslar soylemiyeyim!!



    • Atila Uştuk bende aksini savunmadım sen yanlış anladın galiba ben vatan için giderim sen uzaktasın yetişemezsin şu anda selçuklu yok biz varız kızdırıyorsun beni ben bu bu şerefsizlerinde kölesi olmadım üstüme gelme


    • Chevalier des Mots HerkeseYekAnaYasalSaltanata karsi bir laf ettigini gormedim?! Hep onu kurtarma yolunda ascilik bile yapmaya kalkisiyorsun?! Yani bana oyle geliyor ki senin derdin HerkeseYekAnaYasalSaltanata karsi durmak falan degil, onun el degistirip sizin partinin eline gecmesi wink emoticon Yani Saltanat berdevam olsun ama sizinkilerin elinde olsun...bense diyorum ki HerkeseYekAnaYasa dayatmak ZULUMdur, HerKultur'e/MILLET'e mensup olanlarin kendi AnaYasalarini ilan ederek ona gore hayatlarini duzene sokmalarina engel olunmamalidir. Allah'in Kur'an'da buyurdugu yerine getirilmelidir "Senin YASAn sana, benim YASAm bana" olmalidir. Ama Sekuler/Likler oyle demiyor, diyorlar ki "Bizim HerkeseYekAnaYasa herkese dayatilir, cunku o en ALAsidir, EVRENseldir" ??!!


    • Atila Uştuk ne yapayım elimden o geliyor ben vatanımın askerimin arkasındayım bana anlatma gel ismail i yolla burada askere


    • Chevalier des Mots Ben sana "HerkeseYekAnaYasalSaltanati kurtarmaya calis" mi diyorum?! "Kendi YASAna sahip cik" mi diyorum. Bense Allah'in indirdigiyle uzaktan, yakindan alakasi olmayan hicbir YASAnin arkasinda degilim!!!


    • Atila Uştuk ben yarın askerlik şubesine gidip dilekçe vericem sözüm sana değil ister gel ister gelme bu benim fikrim bizim gibi canını ortaya koyanlar olmasaydı siz zor olurdunuz oradan ahkam kesme abi kırmayayalım birbirimizi aynı sofrada ekmek yedik


    • Chevalier des Mots Sen HerkeseYekAnaYasanin ya farkinda degilsin, ya da ondan yanasin. Eger ondan yanaysan tabii ki ondan yana eylemlere katilacaksin, ne de olsa senin YASAn, ama bana YASAni dayatip benim de senin gibi onu kurtarma eylemlerine katilmami bekleme benden, ben ancak ve ancak Allah'in indirdigini YASA kabul etmis biri olarak onun ugrunda eyleme katiliirim.


    • Atila Uştuk senin yasa dediğinden ben bir şey anlamıyorum ben iki evladını annesiz adam gibi büyüttüm benim yasam bu sizin yasalarınız neredeydi hanginiz yanımdaydınız


    • Chevalier des Mots Ben de onu diyorum senin yurulukteki HerkeseYekAnaYasandan haberin yok, ac, oku ona gore karar ver.


    • Atila Uştuk ben iki tane evlat yetiştirirdim aslen gibi yasalarınız batsın neden yanımda değildiniz


    • Ahmet Uştuk Hakkı abi seni severiz, annen baban da aklı başında kafalı insanlardı ama sizin gibi Atatürk düşmanı vatan haini kardeşler bu ana babadan nasıl çıktı hayret ediyorum. Kocamustafapaşada radyasyona falan mı maruz kaldınız çocukken haberimiz olmadı? Ana tarafından olmadığını biliyorum ama baba tarafından byüklerinizi istiklal mahkemelerinde mi sallandırdılar yoksa? Bilmediğimiz bişey varsa anlat bilelim. Ama aynı saçmalıkları tekrarlayıp hakkaten bayıyosun, kimse de iplemiyo dedklerini gülüp geçiyo herkes haberin olsun


    • Chevalier des Mots Benim YASAm yururlukte degildi ki sen evlatlarini yetistirirken, HerkeseYekAnaYasa yururlukteydi, hala da o yururlukte, benden hesap soracagina HerkeseYekAnaYasalSaltanattan hesap sorsan, vergilerini o topluyor ben degil! Ote yandan unutma sen cocuklarina sahip cikarken hic de yalniz degildir, Allah daima yanindaydi, sen bunun farkinda olup ona sukrettin mi?


    • Chevalier des Mots Ahmet benim dediklerimi Allah dinliyor, kimse kulak asmasa ne yazar?! Madem soylediklerim sana sacma geliyor, niye takilip duruyorsun onlara? Yoksa soylediklerimde bir GERCEK dile geliyor da vicdanin mi seni onlarin etrafinda fir donduruyor?!


    • Ahmet Uştuk Madem bu kadar herşeyi çözmüşün gel memleketi kurtar ne işin var dünyanın öte tarafında? Farklı bi sara hastalığı türü var sende galiba, ateşin çıkıp nöbetin tutup sayıklıyosun. 911 i ara gelip alsınlar seni komaya girceksin allah korusun


    • Ahmet Uştuk Seni allah dinliyosa söylicek bişeyimz kalmamış zaten, bundam sonra sana Hz. Hakkı deriz sorun çözülür sıkıntı yok. Miraca ne zaman çıkıcaksın, arkandan su dökmeye uğurlamaya gelelim :)))))


    • Chevalier des Mots Ahmet sen degilm misin benim soylediklerimi kimsenin iplemedigini soyleyen??!! Takma kafana sen, ben ne yaptigimi cok iyi biliyorum, gercekleri gormekten kacan sizlersiniz, ben onlari dile getirince de dengeniz bozuluyor ;-) He he ben hastayim sizler saglikli DeliGomlegi HerkeseYekAnaYasa giydirilmis halinizle ;-)


    • Chevalier des Mots Allah seni de dinliyor beni de soylediklerimiz de aynen kayda geciyor. Sana da Hz Ahmet diyebiliriz o halde wink emoticon Ben burada sadece ve sadece Allah'in Miraca cikmis olan elcisine vahyettiklerini sizlere hatirlatiyorum, o kadar. Dinleyen dinler, dinlemeyen dinlemez, ben sizin uzerine gardiyen kesilenlerden degilim, o isi HerkeseYekAnaYasalSaltanati korumaya gorevliler yapar ;-)


    • Ahmet Uştuk Söylediklerini kimsenin iplemediği doğru. Ama senin gibi başı sıkışınca memleketten kaçan, çok uzakta olmasına rağmen paketlenme korkusuyla saçma sapan bir nickle yazan birinin, memleketi uğruna savaşıp can veren ya da zorluk çeken insanlar hakkında böyle hadsizleşmesi sinirimize dokunuyor


    • Ahmet Uştuk Neyse siyaset için birbirimizin kalbini kırmayalım. Biz seni bu halinle de seviyoruz, sevgiler :-)


    • Chevalier des Mots Ahmet sen benim yukarida yazdiklarimi tekrar tekrar oku ondan sonra boyle sacmala istersen. Ama ben elimden, dilimden geldigince HAKKI dile getirmeye devam edecegim, onlar sizlerin sinirlerinize dokunuyor olsa da. Sozlerimi duymak istemiyen beni takipten vaz gecer, yani kulaklarini tikar!! Neden bunu tercih etmiyorsunuz?! Vicdaniniz mi el vermiyor?!


    • Chevalier des Mots Ben bu gercekleri sizlerin kalbinizi kirmak, sizleri sinir etmek icin dile getirmiyorum!! Sizleri uyrarip HAKKI gormenize yardimci olsun diye dile getiriyorum. Ama Seytan onlari carpitip size saldiri olarak gosteriyor olabilir. Seytan ortak dusmanimizdir. Birbirimizle ugrasacagimiza onunla ugrassak?!

    • Ahmet Uştuk İyi de biz seni takip etmiyoruz ki. Sen bizim paylaştıklrımızm altına aynı temcit pilavlarını yazıyosun cevap vermek durumunda bırakıyosun


    • Chevalier des Mots O zaman beni "Friend" olmaktan ve takipten cikarin, yazilarinizi gormem, "Friend" oldugumuzda yazilariniz sayfamda gorunuyor, ben de onlara cevap vermek zorunda kaliyorum. Ya da dilerseniz bendeniz sizi "Friend" olmaktan ve takipten cikarayim?!


    • Ahmet Uştuk Yani hakkı görmek için bu vatanı kurtaran ve kuranları mı aşağılamamız gerekiyor anlayamadım?


    • Atila Uştuk evlat tamam


    • Chevalier des Mots Sizler neyin kurtarilip, neyin kaybedildiginin farkinda degilsiniz. IT Giydirmesi HerkeseYekAnaYasa PutperestRomaHukukuna dayalidir, Bu da demektir ki ortada kurtarilmis birsey yok, teslim olunmus bir durum var - PutperestRomaHukukuna teslim olunmus.


    • Atila Uştuk burada gel yaşamaya çalış ondan sonra karar ver oralardan ahkam kesme


    • Chevalier des Mots Atalariniz Alp Arslan RomaHukukuna siginmak icin mi Anadoluyu fethettiydi?! Fatih RomaHukukuna uymak icin mi Istanbul'u fethettiydi?! ;-)


    • Atila Uştuk ya iyi anlat senle ters düşmeyeyim burada akıllısın


    • Chevalier des Mots atila ben orada da cok yasadim, ne dedigimi de cok iyi biliyorum.


    • Ahmet Uştuk Hakkı abi noldu bozuldun mu? Laf kaldıramıyosan niye yazıyosun bize cevap hakkı doğuruyosun. Bak ben senden kaç yaş gencim ama seni arkadaşlıktan çıkartayım mı diyecek kadar çocuklaşmıyorum. Laf kaldıramıcaksan yazmam abi bidaha kusuruma bakma, siyasi konularda anlaşamıyo olmamız seni çıkartacak kadar önemli değil benim için. Onlar başka bizim dostluğumuz akrabalığımız başka diye düşünüyorum ama sen farklı yaklaştın şimdi olaya. Laf kaldıramıyosan niye bulaşıyosun?


    • Chevalier des Mots Ters dusseniz de dusmeseniz de Allah baska turlu dilemedikce ben HAKKI dile getirmeye devam edecegim, sozlerime katlanamiyacak olanlar beni takipten vazgecerler. Ben burad kolay hazmedilir sozler soylemiyorum, bunun farkindayim. Cogu kimselerde sozlerimden birsey anlamiyor, cunku bilgileri yeterli degil. Ama ben bunlari soylemek zorundayim, bildigime dayanarak, aksi halde Ahiret'te beni "Bunlari biliyordun da bizi niye uyarmadin?!" diye sorgularlar. Ben bunlari soylemekle Allah'a verdigim sozu tutmaya calisiyorum.


    • Ahmet Uştuk Abi. Sen islamdan budizme doğru kaymışın ufaktan haberin yok. Çözmüşün herşeyi nirvanaya ulaşmışın, bizim gibi amelelere laf anlatmaya çalışıyosun kusura bakma zamanını çaldığımız halde anlayamıyoruz anlattıklarını. Senin de dediğin gibi bikaç yüz kitap daha okuyayım ondan sonra bunları konuşalım boşuna yormayayım seni bu cehaletimle


    • Chevalier des Mots Lafi kaldiramiyan sensin Ahmet, ben olsam sana danismadan seni arkadasliktan cikarmistim bile ;-)


    • Chevalier des Mots Ahmet sen gunumuzun Mantik ve Felsefe bilimlerinden haberin yok, 40 bin saatlik bir calisma yap, soylediklerimi "SIP" diye anlarsin. Bu konuda sana kaynak da temin edebiliriz, Ingilizcen nasil? Budizme kayanlar "NEFS" yerine "RUH" diyenlerdir, ben degil ;-)


    • Chevalier des Mots Gel sen usenme su 40K saatlik yatirimi yap, hayatini kurtar, ne dersin?! Nereden basliyacagini da haber veririm wink emoticon Inan motosiklet kosturmaktan, sacma sapan muzik dinlemekten cok daha hayirli bir is yapmis Ahiretini kurtarmis olurdun.


    • Ahmet Uştuk Neyse boş lafı kafam götürmüyo artık, sen kendi kendine oyna burda


    • Chevalier des Mots Bi muddet sonra bu dediklerimi tekrar ederim senin dediklerini tekrarladiginda wink emoticon wink emoticon Sen tembelligini kilif araya dur bu arada wink emoticon wink emoticon Ben burada kendi mkendimle oynamiyorum, kendi kendimle oynayacak web sitesi mi kalmadi Internet'te ?! wink emoticon Ah ah Ah-met ben bu Internet'in icini disini bilirim, anliyacagi lisani da cok iyi bilirim, dusmanlarima karsi lisanimi kamufle etmeyi de cok iyi bilirim. Boylece Kelimelerim hedefine sasmadan ulasir. Bak sana bile ulasmalarini engelliyemiyorsun, gardin dusuk.


    • Ahmet Uştuk 40.000 saat çalışma yapmışsın, ama bu malesef seni her fırsatta başkalarına hava atıp ezmeye çalışma kompleksinden kurtaramamış. Bi 100.000 saat daha takıl bence bu kötü huylarından kurtulmak için. Ahireti kurtarmaya gelince öbür taraftan tapu mu yolladılar sana garantilemiş gibi çok emin konuşuyosun :))))


    • Chevalier des Mots Hava atmiyorum ki tesvik ediyorum, diyorum ki siz de 40K calisin siz de dediklerime HAK verirsiniz. Sen hala bu mesajinlar tembelligine kilif ariyorsun ;-)


    • Chevalier des Mots Ahiretini nasil kurtaracagin apacik bir Kitapta yazili benim tapu cikarmama ne gerek?! Papa miyim ki?! Ben kendim icin de hicbir seyi garantilemis oldugumu soylemiyorum, yoksa hergun gunde 40 defa "Allahim beni dogru yoluna sevket" diye dua mi ederdim? Ben bildigim kadariniz size aktarmaya calisiyorum, nasil bildigimi de gostererek, ve soyle diyerek "Siz de benim bildiklerimi bilebilirsiniz, hatta daha da fazlasini bilebilirsiniz ama bunun icin en az benim kadar calismaniz gerek". Hepsi bu Ahmetciim :-)


    • Chevalier des Mots Allah'in Kitabindan saglam TAPU mu olabilir?! Hic sanamam ve de inanmam.


    • Chevalier des Mots Sen de FetU$ gibi sahtekarlarin TAPUlarina inanma ;-) "Bana" de "Allah'in kapi gibi TAPUsu yeter!" de .


    • Ahmet Uştuk Demek ki ben yanlış anlamışım kusura bakma, biraz anlayışım kıttır ayrıca da safımdır. Neyse aga sana doyum olmaz, sürçü lisan ettiysek affola hadi iyi geceler diyemicem sana günaydın demem gerekiyo heralde orda saat kaç bilmiyorum :-)


    • Chevalier des Mots Dur bakiim burada saat 10:10 :-)


    • Chevalier des Mots Ahmetciim ben citkirildim olsam Internet'te ne isim olurdu ki ?! ;-) ;-)

    • Chevalier des Mots Hadi sana Hayirli Geceler, Allah Rahatlik versin.


    • Chevalier des Mots Atila'ya da Allah Rahatlik versin, simdiden yatti galiba ;-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Halife Abdulhamid II'nin duasinin duzeltilmis hali:

" Allahım helal etmiyorum!   Şahsımı değil, ümmetimi bu hale getirenlere, hakkımı helal etmiyorum! Beni, benim için lif lif yolsalar, c...