1 Ocak 2018 Pazartesi

AB’nin gelecegi

AB’nin gelecegi
Avrupa'daki sosyo-politiko-ekonomik durumu kavriyabilmemiz icin tarihi perspektifimizi Endulus Emevileri'ne kadar genisletmemiz gerek. Avrupalilar Enduluslulerden islerine yarar ne varsa aldilar, ancak onlarin CokYasal sosyo-politiko-ekonomik yapilarini bunyeleri kaldiramadigi icin, o yapiyi gormezlikten geldiler, sonradan da Ikmale kalmis Fransiz Ihtilaliyle HerkeseYekYasalciligin zirvesine ulasarak bugunlere geldiler. Bu nedenle su anda buyuk bir cikmazdalar, iflasin esigindeler. Bunyelerinde yeni iletisim olanaklariyla kimlik mucadelesi vermeye baslayan yuzlerce farkli kulture mensup milyonlarca insan pek yakinda simdiye kadar inkar edilegelinen YASA HAKLARI'na sahip cikmak icin Gercek Devrim yolunu tutacaklar. Allah'in Kafirun Suresinde "de" dedigine gelecekler "Laiklerin YASAsi. Laik'e, benim YASAm bana"..YASAL bagimsizliklarini ilan ederek HerkeseYekYasalciligi iflasa surukliyecekler. Boylece de Endulus bunlardan HAKKI'ni almis olacak.
Type a message...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Halife Abdulhamid II'nin duasinin duzeltilmis hali:

" Allahım helal etmiyorum!   Şahsımı değil, ümmetimi bu hale getirenlere, hakkımı helal etmiyorum! Beni, benim için lif lif yolsalar, c...