1 Ocak 2018 Pazartesi

RTE’den Beklenen Beyanat Gokten Zembille indi!

RTE’den Beklenen Beyanat Gokten Zembille indi!
En nihayet Mecliste cikan HerkeseYekAnaYasa dalasilari uzerine beklenen RTE beyanati Gokten Zembille indi :
"Tamam!! Haklisiniz, HerkeseYekAnaYasa siz Partilerin ve de Partililerin ihtiyaclarina karsilik veremiyeceginde....bu durumun HerkeseYekAnaYasa'ya gore secim yenilemekle halledilebilecegini sanmak onun buyusunde olmaktir. Iste bunun icin ben simdi hemen bu HerkeseYekAnaYasayi yururlukten kaldiriyorum, hep parti parti uyelerine ve kendilerine oy verenle danisarak kendi Protokol'a gore AnaYasasini hazirlasin ve de bunun uyelerine, oyverenlerine onaylatarak onlari baglayacak sekilde yururluge koysun. Kurulacak yeni partiler de kendi anayasalarini Protokol'a gore hazirliyarak kendi oyveren uyelerine onalatarak AnaYasal kimlik kazansinlar. Boylece kimseye baskasinin AnaYasasi zorla dayatilmadan aralarinda baris saglansin. HerkeseYekAnaYasa olacagina HerkesinAnaYasasiKendine olsun. Tamam mi?! HerkeseYekAnaYasa bu an itibariyle yururlukten kalkmistir, herkes kendi AnaYasasinin caresine baksin!!! TAMAM!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Halife Abdulhamid II'nin duasinin duzeltilmis hali:

" Allahım helal etmiyorum!   Şahsımı değil, ümmetimi bu hale getirenlere, hakkımı helal etmiyorum! Beni, benim için lif lif yolsalar, c...