1 Ocak 2018 Pazartesi

HEYA degisikligi onaylamasi oncesi TCB’ye acik cagri.

HEYA degisikligi onaylamasi oncesi TCB’ye acik cagri.
TCB'ye acik cagri; vergiverenlerinize lutfedip bu HEYA degisikligini eksik bulup onaylamayin. Bu HEYA'nin "LAIKtir" maddesi yururlukten kaldirilmalidir, nasil ki bu maddeyi "ISLAMdir" olarak degistiremiyorsunuz, onu "LAIKtir" olarak tutmak LAIK olmayanlara haksizliktir,. Vergiverenlerinizin bircogu LAIK degilken herkesi LAIK gormek, herkese LAIK islemi cekmek ZULUMdur. LAIK olmiyanlarin boyle bir degisiklige "EVET/HAYIR" oyu vermeleri onu onaylamak anlamina gelir, bu halde LAIK olmayanlardan LAIKlere "Senin YASAn sana, benim YASAm bana" karsiligi verilmesi makul olur.
Not :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Halife Abdulhamid II'nin duasinin duzeltilmis hali:

" Allahım helal etmiyorum!   Şahsımı değil, ümmetimi bu hale getirenlere, hakkımı helal etmiyorum! Beni, benim için lif lif yolsalar, c...