1 Ocak 2018 Pazartesi

HALEP = SREBRENICA =...

HALEP = SREBRENICA =...
Bakin HerkeseYekAnaYasalSaltanatlarin onderleri Halep'le Srebrenica arasinda bir benzerligi dile getirmekten kendilerini alamadilar. Bu cok onemli bir itiraftir. Bendeniz bu iki gelismeler oncesi Internet uzerinden HerkeseYekYasalcilara karsi nasil tavir takinilmasi konusunda cesitlu uyarilarda bulundum. Dedim ki "HerkeseYekYasalSaltanatlarin zulmunden HerkeseYekYasalciliga odaklanarak/gozdikerek kurtulunamaz.". Suriye kargasasi oncesi Davutoglu HerkeseYekYasal Devlet Politikasi geregi Suriye'ye kapilarin acildigini beyan ettiginde de kendilerini Internet uzerinden su uyarida bulundum "Ulkenizde CokYasalAcilima gitmeden once disa kapilari acmaya calismak Arabayi AT'in onune kosmaya calismatir". Ben demek istiyorum ki HerkeseYekYasalSaltanatlarin zulmu ancak ve ancak CokYasal acilimla iflasa suruklenebilir, HerkeseYekYasalSaltanata goz dikerek HerkeseYekAnaYasalSaltanatalara dagilmakla degil. Nitekim Bosna'da alinan HerkeseYekAnaYasalSaltanatcik sonucu bunun kucuk bir kanitidir. Lutfen Bosna HerkeseYekAnaYasasini tetkik edin, hayali bir Kultur'e/Millet'e dayali Hayali bir Ulus uydurmak icin ne gibi maddeler icerdigini gormek icin. Ben Halep'i, Suyiye'deki mevcut durumu M.Kardeslerin Misir'da kendi uyelerini baglayacak kendi AnaYasalarini ilan ederek, bagimsizlik kazanmak yerine HerkeseYekAnaYasalSaltanata konma sevdalarinin hezimete ugramasi sonucu Suriye'de benzer bir denemeye girismelerine bagliyorum. Orada da YASAL bagimsizlik yerine HerkeseYekAnaYasalSaltanata konma cabasi icine dustuler, YASAL Bagimsizligi YEREL Bagimsizlikla bir tutmaktan kendilerini alamadiklarimicin. Oysa Sosyo-politiko-ekonomik-entiteler YASAL bagimsizliklariyla kimliklerini koruyup gelistirebilirler, YASAL bagimsizliklari ellerinden alindiginda kimliklerinin tehdit altinda oldugunu idrak ederek bir sekilde tekrara Yasal Bagimsizlik edinmeye calisirlar, HerkeseYekYasalSaltanatlarin zulmu altinda ya paralel yapilar olustururlar, ya da HerkeseYekAnaYasalSaltanati ele gecirip kendi YASAlarini herkese dayatma yolunu denerler. Yapilmasi gereken se HerkeseYekYasalSaltanatlari iflasa suruklemek icin CokYasal acilima yol acmaktir. Misir'da bu M.Kardeslerce gerceklestirilebilirdi, burada da AKP tarafindan gerceklestirilebilir. Ancak boyle CokYasal bir acilima onderlikle HerkeseYekAnaYasal YAPAY sinirlar ortadan kaldirilarak kapilar dogal olarak acilir, Kimlik sahibi sosyo-politiko-ekonomik-entitelerin butunlesmesine firsat verilmis olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Halife Abdulhamid II'nin duasinin duzeltilmis hali:

" Allahım helal etmiyorum!   Şahsımı değil, ümmetimi bu hale getirenlere, hakkımı helal etmiyorum! Beni, benim için lif lif yolsalar, c...