1 Ocak 2018 Pazartesi

FetU$’un ardindakiler

FetU$’un ardindakiler
FetU$'un ardinda kimler var :
"In line with the synthetic trend is the "Temple of Understanding" in Washington D.C., which is dedicated to bringing about universal brotherhood within the framework man's SIX main religions: Islam, Judaism, Christianity, Buddhism, Hinduism and Confucianism. Similar movements are under way all over the world to unite all religions. Illuminati 666 p 104 (OneReligionForAll/OneLawForAll) = HEYA ;-)
Ben derim ki; Bu HEYAcilikla (HEYAgcilikla mi deseydim??!!) siz FetU$'la zor ba$edersiniz ;-) Sizler HEYA'yi "EVET/HAYIR"'la onayladikca FetU$'un Pennsylvania'da gogsu kabariyor, gozleri yaslarla doluyor, dokunsan agliyacak gibi oluyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Halife Abdulhamid II'nin duasinin duzeltilmis hali:

" Allahım helal etmiyorum!   Şahsımı değil, ümmetimi bu hale getirenlere, hakkımı helal etmiyorum! Beni, benim için lif lif yolsalar, c...