1 Ocak 2018 Pazartesi

CUMA 5 - duzeltmeli tercume

CUMA 5 - duzeltmeli tercume
Hakan Avci : Kendilerine Tevrat yükletilip sonra onu taşıyamayanların misali, büyük kitaplar taşıyan eşeğin misali gibidir! Allâh'ın işaretlerini yalanlayan toplumun durumu ne kötüdür! Allâh zâlimler topluluğunu hakikate erdirmez...... Kitap veya metin tasimak onemli olsaydi Allah bu ornegi vermezdi degil mi? Daha guzel nasil anlatabilirdiki?
Chevalier des Mots : Allah Kitabinda "TEVRAT" kelimesini hic ama HIC de senin kullandigin gibi kullanmiyor. "TOVBE!" de ya da en iyisi bu mesajini SIL!!!
Hakan Avci TOVBE!!!!
Hakan Avci : Meselullezîne hummilût tevrâte summe lem yahmilûhâ ke meselil hımâri yahmilu esfârâ(esfâren), bi’se meselul kavmillezîne kezzebû bi âyâtillâh(âyâtillâhi), vallâhu lâ yehdîl kavmez zâlimîn(zâlimîne). Cuma 5
Hakan Avci : Mevzu bahis tevrat kelimesi degil zaten dimi?
Chevalier des Mots Hakan Avci : "TEVRAT'in sorumlulugunu verdigimiz kisiler....sonradan onu kitaplar tasiyan esekler misali tasir hale gelmediler mi?...." senin tercumenden bu anlasilmiyor. Sanki Esege Tevrat yuklenmis gibi anlasiliyor. Oysa ayetten kasit Tevrat'in sorumlulugu yuklenmis olanlarin ESEKLESmis olmasi
Chevalier des Mots Hakan Avci Tercumeni duzelt!
Hakan Avci Unlemli unlemli konusmayi birak kardesim. Ne dedigimi anlamadiysan veya anlatamadiysam da cok onemli degil. Anlayan anlar
Chevalier des Mots Hakan Avci Ben anlasilir hale getirdim, tercumeni duzelt! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Halife Abdulhamid II'nin duasinin duzeltilmis hali:

" Allahım helal etmiyorum!   Şahsımı değil, ümmetimi bu hale getirenlere, hakkımı helal etmiyorum! Beni, benim için lif lif yolsalar, c...